Elmke-wie?
Niet-Fries
brabander
1990
Den Bosch
Een bedrijf dat alleen over zichzelf praat, is als een relatietherapeut die jou vertelt over zijn laatste Tinder-date.
Gemiste kans.
Pak het anders aan: laat je doelgroep shinen. Online, in je magazine en overal.
Laat je beste klant vertellen over zijn visreis naar Schotland of vraag de jongste klant naar zijn zwemdiploma. Vergeet ook je eigen werknemers niet: je boekhoudster heeft een leuke Stich & Bitch-groep.
Zo laat je mondhoeken krullen.
Ik interview. Of ik leer het je
Het gaat altijd om eerlijke verhalen. Want:
- Die zorgen voor een glimlach. Of een traan. En emoties werken als superlijm voor je bedrijf
- Lezers denken vaker aan je. Verhalen blijven hangen. Je bent top of mind
- Ze geven je doelgroep het gevoel: als Jan dit kan, dan lukt het mij ook
- Je doelgroep vindt je sneller geloofwaardig en betrouwbaar
En dat wil je.
En wie ben jij, Elmke?
Interviewer en trainer.
Ik werkte onder meer voor Coop Supermarkten, ANWB, VDL en de Maag Lever Darm Stichting.
Ik word blij van bedrijven waar iedereen welkom is: man, vrouw, non-binair, dik, dun, zwart, wit, geel, gelovig, niet-gelovig, hetero, lhbtiq+ (en iedereen die ik vergeten ben).
Bedrijven waar iedereen mee mag doen.
Omdat elk leven perfect is.
PS. Geboren in 1990. Levend in Den Bosch.