Elmke-wie?
Niet-Fries
brabander
1990
Den Bosch
Niet lullen
Als je als bedrijf alleen maar over jezelf communiceert, ben je net als een relatietherapeut die zijn patiënt lastigvalt met zijn eigen huwelijksproblemen.
Niet slim.
Pak het anders aan. Laat je doelgroep shinen in je content marketing en employer branding. Maak fraaie verhalen, die gaan over een bijzonder levensverhaal, de liefde voor het werk of een fantastische hobby.
Die mondhoeken krullen. En ogen laten glimmen. Maar die niet te veel opsmuk hebben.
Je wil vooral eerlijke verhalen. Want die:
- Roepen emoties op
- Zorgen voor herkenbaarheid bij je doelgroep
- Blijven hangen bij je lezers
- Maken je als merk of bedrijf geloofwaardig en betrouwbaar
En daar ga jij voor.
Met nieuwsgierig zijn, spek ik mijn bankrekening. Dat doe ik al ruim 10 jaar. Eerder werkte ik als tekstschrijver voor Coop Supermarkten, ANWB, VDL en de Maag Lever Darm Stichting.
Ik word blij van bedrijven waar iedereen welkom is.
Écht welkom. Niet voor de show. Bedrijven die trots zijn op hun klanten en werknemers. Non-binair, man, vrouw, dik, dun, zwart, wit, geel, gelovig, niet-gelovig, hetero, homoseksueel. Die hun eerlijke verhalen niet schuwen. Maar ze willen delen en anderen inspireren.
Want niemand heeft een perfect leven.


Zittend op de hockeybank
Als manager ben ik al 6 jaar de vraagbaak voor het team, de staff en de club. Een functie als ‘eventplanner’ zou ook niet misstaan op mijn cv. Want voor ieder toernooi, trip of strijd om het kampioenschap heb ik mijn Excel-sheetje klaar. Komt mijn werk als bladmanager toch mooi van pas.
Als er verder nog een gaatje vrij is, vind je me in het bos met mijn hond Billie. In de keuken met het nieuwste boek van Ottolenghi of dwalend door Den Bosch. Samen met mijn man op zoek naar een fijn plekkie om te eten.
Want goed eten. Sjiek of voor een prikkie: daar gaan mijn ogen dan weer een potje van glimmen. Als geboren en getogen Brabander – met Limburgse ouders – kan dat ook niet anders.
wat anderen over mij zeggen

TERUG NAAR JOU
Jij zoekt iemand om mee te sparren. Misschien op korte termijn over een tijdschrift dat je wil maken. Of wat dacht je van een reeks interviews die op de planning staat?
Wat je vraag ook is, ik denk graag met je mee. Ook als je alleen maar op zoek bent naar fijne deuntjes.