
Zet een spotlight aan
Schijn ‘m op je klanten en medewerkers. Geef ze een podium.
Zij zijn je beste reclame.
Daar kan geen campagne tegenop.
Ik lever je de interviews. Jij haalt je doelgroep binnen, met een magnifiek magazine bijvoorbeeld.
interviews
Ik interview jouw medewerkers en je klanten. Ik laat je lezers grinniken en huilen. Zelfs Maarten van Rossem houdt het niet droog.
artikelen
Inspirerend en met waanzinnige weetjes. En zonder dat jouw bedrijf zich op de borst klopt. Alleen dan binden we je doelgroep aan jou.
zo werk ik:
– Ik brainstorm met jou over de onderwerpen en kandidaten
– Je ontvangt van mij een offerte
– Je levert interviewkandidaten aan, of ik zoek ze zelf
– Ik lever altijd vóór de deadline aan
– Je krijgt een correctieronde erbij


wat anderen zeggen

WAT KOST HET?
Je snapt het al. Moeilijk. Moeilijk. Moeilijk. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je zoekt.
Reken bij een kort interview op zo’n 400 euro exl btw. Dat is inclusief projectmanagement, interview en correctieronde.
Een lang onderzoeksartikel à 1000 woorden inclusief interviews schrijf ik voor zo’n 900 euro excl btw.