3 keer raden...
Je zoekt een bladmanager voor je nieuwste magazine. Voor je employer branding, interne communicatie of om klanten aan je te binden.
Je speurt naar iemand iemand die veel ballen in de lucht kan houden. Inhoudelijk sterk is en ook creatief is. En o ja, ook goed communiceert.
Waar vind je zo iemand? Nou… hier, dus.
conceptueel meedenken
Opvallen begint met een finger lickin’ good concept. Ik zet mijn brein voor je aan het werk. Samen fixen we een puik plan.
invalshoeken bedenken
Coördinatie
netwerk inzetten
Ik werk voor consumentenbladen van grote merken, maar ik maak ook andere producties zoals bedrijfsbladen en relatiegeschenken.
(Eerder regelde ik bijvoorbeeld het Carrièremagazine voor VDL en de Coop Songfestivalspecial.)
wat opdrachtgevers zeggen
ZO WERK IK:
– Ik brainstorm met jou over het concept voor het magazine
– Je ontvangt van mij een offerte
– Ik zoek interviewkandidaten, of jij levert ze aan. Een mix kan ook.
– Ik schakel mijn netwerk in. Ik brief freelance tekstschrijvers, fotografen en vormgevers.
– Voor de deadline krijg jij de eerste versie van het magazine.