
Laat je werknemers shinen
Want een bedrijf dat alleen over zichzelf praat, is als een pop-upvenster dat je niet weg kunt klikken.
je medewerkers en klanten maken je uniek.
Nergens anders dan op de werkvloer of bij je klanten vind je betere content voor je werkenbij-site, je blogs of interne communicatie. Content die jouw bedrijf onderscheidend maken. Én verhalen die voor verbinding, herkenning en vertrouwen zorgen.
ze zijn je beste reclame.
Je collega's of klanten worden zichtbaar.
Hun verhalen trekken gelijkgestemden aan. Denk aan klanten of potentiële werknemers die zichzelf wel voor jou zien werken.
Ze nemen sneller contact met je op of drukken sneller op de sollicitatiebutton.
geef ze dus een podium.
En ik help je. Ik interview contentmarketeer Evelien over haar verzameling magneten voor je bedrijfsmagazine. Of vraag Hassan naar zijn route van stagiair tot Commercieel Directeur voor de werkenbij-site. En Marja moeten we ook niet vergeten. Zij is al 15 jaar klant.
Van die gesprekken schrijf ik portretten of blogs.
Eerder deed ik dat al voor Missie H2, ANWB, Coop Supermarkten en Enver.
Kwaliteit, op tijd. dat lever ik.





Zeg maar 'doei' tegen clichés
Want daar krijg ik jeuk van. Ik vraag dus door. Écht door. Je krijgt dus geen teksten met:
‘Ik voel me gezien.’
‘Hier kan ik mezelf zijn.’
‘We zijn als één grote familie.’
‘Ik mag echt mijn eigen pad bepalen.’
‘Elke dag is anders, het is hier nooit saai.’
‘We werken hard, maar hebben ook veel lol.’
‘Mijn leidinggevende staat altijd voor me klaar.’
Wat dan wel? specifieke én concrete voorbeelden.
Want geloof me: die wil je. Ze zijn goed voor:
- Je authenticiteit en geloofwaardigheid – De ervaring wordt tastbaar en oprecht. Potentiële werknemers of klanten identificeren zich beter met concrete ervaringen dan met algemene bedrijfsteksten.
- Het inzicht in de dagelijkse praktijk – Via voorbeelden krijgen lezers een realistisch beeld van het dagelijks werk, de cultuur en de sfeer binnen je organisatie. Ze kunnen zich zo beter voorstellen hoe het is om bij of met je te werken.
- De emotionele connectie – Persoonlijke verhalen en quotes doen het gewoon goed. Punt. Ze creëren een emotionele band. Als een kandidaat zich herkent in het verhaal van een medewerker, voelt-ie zich eerder aangetrokken tot je organisatie.
- Je onderscheidend vermogen – Waar veel bedrijven algemene wervingsteksten gebruiken – ‘hier kan ik mezelf zijn’ – maken authentieke verhalen je merk uniek en onderscheidend.
Zij werkten al eerder met mij.



Zo gaan we aan de slag:
– Ik brainstorm met jou over de onderwerpen en kandidaten.
– Je ontvangt van mij een offerte.
– Je levert interviewkandidaten aan, of ik zoek ze zelf.
– Ik plan een afspraak in met de geïnterviewde. Van tevoren check ik bij je of er zaken zijn waar ik op moet letten. En ik houd je op de hoogte hoe het gesprek is geweest.
– Ik interview, ik werk uit, ik schrap en ik schaaf.
– Ik stuur je mijn eerste versie, mét een uitlegvideo via Loom. Ik lever altijd vóór de deadline aan.
– Je krijgt een correctieronde erbij: voor jou én de geïnterviewde.
– Ik pas eventuele feedback aan.

En vind je het spannend?
Om iemand in te huren die namens jouw bedrijf een kandidaat interviewt. Dat snap ik. Maar weet je? Ik kan iedereen op z’n gemak laten voelen.



Wat kost het?
Je snapt het. Moeilijk. Moeilijk. Moeilijk. Het hangt er bijvoorbeeld vanaf hoe complex een onderwerp is. Ik heb 3 opties voor je:
Los portret (per stuk) vanaf: €675 excl btw.
Serie van 5 portretten vanaf: €3199 excl btw.
Abonnement (bijv. 1 portret per maand) vanaf: €549 per maand.