
Bladmanager gezocht
3 keer raden...
Je zoekt een bladmanager voor je nieuwste magazine. Voor je employer branding, interne communicatie of om klanten aan je te binden.
Hiervoor wil je iemand die veel ballen in de lucht kan houden. Inhoudelijk sterk is en ook creatief is. En oh ja, ook goed communiceert.
Waar vind je zo iemand? Nou… hier.
Coördinatie
conceptueel meedenken
Opvallen tussen de menigte start met een creatief concept. Van een dik magazine met puike artikelen tot een digitaal tijdschrift waarin tekst met video wordt afgewisseld. Als creatieve maker laat ik mijn brein graag voor je werken. Door het concept vervolgens superscherp op te schrijven, tillen we het tijdschrift samen naar een hoger niveau.
invalshoeken bedenken
eindredactie
Fouten maken is menselijk. Maar taalfouten en grammaticale missers in je communicatie is doodzonde. Als coördinator controleer ik de verhalen die in het magazine komen. Ik check ze op taal- en interpunctiefouten. En let erop of ze passen bij de tone of voice.
netwerk inzetten
Dit bied ik je:
10+ jaar ervaring als coördinator, tektschrijver en conceptueel denker.
Eerder regelde ik het Carrièremagazine voor VDL en de Coop Songfestival Special (oplage 150.000).
Ik werk voor consumentenbladen van grote merken, maar maak ook andere producties zoals bedrijfsbladen en relatiegeschenken.
Een scherp oog als eindredacteur. Ik was eindredacteur voor het Brabants Dagblad.
Een extra problemenoplosser in je adressenboek. Ik ben inventief en denk in oplossingen.


wat opdrachtgevers zeggen
Zo ga ik te werk
Duidelijkheid. Ik houd ervan. En ik kan me voorstellen dat jij er ook aan toe bent. Daarom dit stappenplan, want wat kun je verwachten?
1. De vraag: Jij hebt een bladmanager nodig. Ik help je graag. Stuur me een mail met je verzoek en ik reageer binnen 2 werkdagen.
2. De briefing: Het eerste contact is geweest, tijd voor een kennismaking en briefing. Tijdens ons briefingsgesprek wil ik weten waar je precies naar op zoek bent, welke doelen je hebt en wat je wensen zijn.
3. De offerte: Na de briefing maak ik een debriefing en offerte voor je. Ben je akkoord? Dan gaan we nog één keer om de tafel. We kijken samen naar de planning, zoeken de juiste freelancers bij elke opdracht en bepalen welke tone of voice het magazine krijgt.
4. De uitvoering: Coördineren, de fotografie uitzetten, schakelen met de vormgever en andere freelancers… ik zorg ervoor dat jouw product tot in detail wordt geregeld. Zo heb jij tijd voor zaken waar jij blij van wordt.
5. De oplevering: Binnen de afgesproken termijn heb jij de eerste versie van het product binnen. Dan is het aan jou om er rustig doorheen te lopen en feedback te verzamelen. Nadat we deze hebben besproken, verwerk ik je aantekeningen. Tot slot loop ik nog één keer het complete tijdschrift na voor een laatste check.

de investering
Wat kost dat nou, zo’n bladmanager. Goeie.
Dat hangt er vanaf wat je nodig hebt. Iemand die alleen coördineert of ook meehelpt met schrijven? En heb je ook aan de opleverdatum gedacht?
Zoals je leest heb ik aardig best wat informatie nodig om tot een prijs te komen. Info die ik graag van je hoor tijdens een gratis kennismakingsgesprek. Je plant er een supereasy in via het onderstaand formulier.
Ik beloof je dat ik binnen twee werkdagen reageer.
Kennismaken? Plan een gesprek in!

Wat ik eerder regelde
Coördineren is iets wat naast interviewen en teksten schrijven helemaal bij me past. Ik doe het in mijn werk, maar ook daarbuiten als manager van de tophockeyvrouwen van HC ‘s-Hertogenbosch. Wat ik eerder allemaal regelde:
– Het Carrièremagazine van VDL.
– De Feestdagenspecial van Coop Supermarkten.
– Het Songfestival magazine van Coop Supermarkten.
– De regionale kranten van Brabants Dagblad als assistent redactiechef.
– Videoshoots als werknemer bij Livewall en Totalspiel.
Wat ik zo leuk vind aan het regelen van zaken is dat elke klus zijn uitdagingen heeft. En om die samen op te lossen met een creatief team vind ik fantastisch.