Elmke-wie?
Niet-Fries
brabander
1990
Den Bosch
Een bedrijf dat alleen over zichzelf praat, is als een relatietherapeut die jou vertelt over zijn laatste Tinder-date.
Gemiste kans.
Pak het anders aan: laat je doelgroep shinen. Online, in je magazine en overal.
Laat je beste klant vertellen over zijn visreis naar Schotland of vraag de jongste klant naar zijn zwemdiploma. Vergeet ook je eigen werknemers niet: je boekhoudster heeft een leuke Stich & Bitch-groep.
Zo laat je mondhoeken krullen.
Ik schrijf die verhalen voor jou
Eerlijke verhalen. Want:
- Die zorgen voor een glimlach. Of een traan. En emoties werken als superlijm voor je bedrijf
- Lezers denken vaker aan je. Verhalen blijven hangen. Je bent top of mind
- Ze geven je doelgroep het gevoel: als Willem dit kan, dan lukt het mij ook
- Wie over mindere kanten vertelt, versterkt de positieve eigenschappen. Je doelgroep vindt je sneller geloofwaardig en betrouwbaar
En dat wil je.
Kijk maar naar Jan:
En wie ben jij, Elmke?
Copywriter en bladmanager.
Ik werkte onder meer voor Coop Supermarkten, ANWB, VDL en de Maag Lever Darm Stichting.
Ik word blij van bedrijven waar iedereen welkom is: man, vrouw, non-binair, dik, dun, zwart, wit, geel, gelovig, niet-gelovig, hetero, lhbtiq+ (en iedereen die ik vergeten ben).
Bedrijven waar iedereen mee mag doen.
Omdat elk leven perfect is.
PS. Als ik niet aan het werk ben, manage ik de hockeyvrouwen van Den Bosch. En niet zo’n beetje ook.